2016. március 18., péntek

Elmaradt receptek

Sosem készülök megfelelően előre az ünnepekre. Így fordulhat elő például, hogy az év végi kapkodásban nem töltöttem fel a még 2 évvel ezelőtti szaloncukor recepteket sem. És így járok egy ideje azokkal a receptekkel is, amiket más ünnepekhez kapcsolódóan terveztem feltölteni. Most például a Húsvét van soron, és teljes megdöbbenéssel jöttem ma rá, hogy egy hét és itt a Húsvét. Hát nem ártana feltölteni végre azokat a recepteket, amiket erre tartogattam, különben megint várhatok egy évet. :)

Kezdjük rögtön egy töltött tojás recepttel, ismét Bioháló csírával. Hiába, függő lettem.

Töltött tojás


Hozzávalók 6 személyre
6 tojás
2 púpozott teáskanál mustár
1 evőkanál tejföl
4 dkg csíra


A tojásokat sós vízben 10 perc alatt keményre főzzük. Hagyjuk kihűlni, megpucoljuk, félbevágjuk mindet. A sárgájukat kiszedjük, elvegyítjük a mustárral, a tejföllel, a csírával és kevés sóval. A tojásokba halmozzuk a tölteléket, és csírával megszórva tálaljuk.


CH tartalom: gyakorlatilag nincs, akkor lehet, ha pl. búzacsírát használunk benne.
Kalóriatartalom: 75 kcal/fő






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...