2011. június 2., csütörtök

Amikor nincs kedvem elmenni bevásárolni... :)

Nos, ma is egy ilyen nap van, nincsen kedvem elugrani a közértbe, mert gyalogtávban nincsen normális, autóba ülni meg már macerás ha egyszer hazajöttem. Ilyenkor jön némi hezitálás, egyek-neegyek-mitegyek, mert nyűgösségem ellenére ugyanakkor éhes vagyok és vágynék valami finomságra. Gondol.. gondol... gondol... Irány a kamra, meg ami a hűtő alján még megtalálható, és vacsi után máris szebbnek látom a világot. :)

Tonhalkrém variáció (paradicsommal, újhagymával)


Hozzávalók 2 főre
- 1/2 fej kis lilahagyma (kb. 5 dkg)
- 2 paradicsom (kb. 15 dkg)
- 1 nagyobb szál újhagyma (kb. 2 dkg)
- 2 kis konzerv tonhal (2x80 g)
- 1 chilipaprika
- 1 ek olívaolaj
- só, bors

Igazából ugyanolyan egyszerű mint bármely más tonhalkrém, csak fel kell apírtani a hozzávalókat és összekeverni. Chilipaprikából mindenki a saját ízlése szerint használjon, főleg hogy függ attól milyen típusút veszünk. Én ma például szárítottat használtam mert nem volt itthon friss.
Ha pedig nincs otthon paradicsom, helyettesíthető mondjuk olajbogyóval, lilahagyma és újhagyma helyett jó a vöröshagyma is és igazából bármi, amit találunk és szeretünk :) Van, hogy chili helyett kevés majonézzel és citromlével ízesítem.

Fő, hogy finom legyen! :)

CH tartalom: 5 g lassú CH/fő
Kalóriatartalom: 207 kcal/fő






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...